«Υπάρχουν δύο μέσα προσφυγιάς από τη μιζέρια της ζωής: η μουσική και οι γάτες.»

 «Υπάρχουν δύο μέσα προσφυγιάς από τη μιζέρια της ζωής: η μουσική και οι γάτες.», ακούστηκε η φωνή του παππού εδώ στη Μουσουνίτσα.

«Ναι οι γάτες μας προσφέρουν συναισθηματική υποστήριξη. Μια αίσθηση ασφάλειας και είναι πηγή άνευ όρων αγάπης», του ανταπάντησε η φίλη μου.
«Για να είμαι ειλικρινής, ο λόγος που έχω τη γάτα μου είναι, για να πείσω τον εαυτό μου να σκεφτώ κάτι άλλο εκτός από εμένα», είπε ο κύριος Τάκης «Χα χα με την παιχνιδιάρικη φύση τους εννοείς. Το να βλέπεις να κυνηγούν παιχνίδια, να χοροπηδούν και να ασχολούνται με διάφορα αστεία , μπορεί να είναι πολύ διασκεδαστικό και να φέρει χαρά στην καθημερινότητά σου», του ανταπάντησε ο κύριος Θανάσης.
«Η αλληλεπίδραση με μια γάτα έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα του στρες και φέρνει χαλάρωση» είπε η κυρία Ελένη «Άκουσα πως, παίζοντας με μια γάτα, μειώνεται
η αρτηριακή πίεση και λιγοστεύει το άγχος» ανταπάντησε η φοιτήτρια της παρέας.
«Είναι ανεξάρτητα ζώα που μπορούν να μείνουν μόνα τους για μεγαλύτερες περιόδους, υπό την προϋπόθεση, ότι έχουν τροφή και νερό», συμπλήρωσε ο γεωπόνος μας.
«Η μαμά μου ήθελε να έχουμε γάτα από τον καιρό που ήμουν παιδάκι , γιατί φοβόταν αλλεργίες και άσθμα», ακούστηκε άλλη μια άποψη στην πλατεία του χωριού.
«Άσε που η φροντίδα ενός κατοικίδιου μπορεί να προάγει την αίσθηση ευθύνης, συμβάλλοντας στη συνολική
ευημερία»είπα κι εγώ.
«Μην ξεχνάτε τις έντονες αισθήσεις και την ευκινησία τους , να πιάνουν μικρά θηράματα», είπε η κυρία Τασία.
«Η ιδιοκτησία μιας γάτας μπορεί να προσφέρει ευκαιρίες για δέσιμο στα μέλη της οικογένειας και φίλων», ξανασυμπλήρωσε η κυρία Ελένη . «Πολλές φορές γίνονται είδος θεραπείας σε νοσοκομεία και γηροκομεία. Η παρουσία και οι αλληλεπιδράσεις τους μπορούν να προσφέρουν άνεση, να μειώσουν τη μοναξιά και να βελτιώσουν τη διάθεση των ατόμων που έχουν ανάγκη», ακούστηκε η γιαγιά Τασούλα. Καλημέρα κι όλα τα όμορφα
Με την πένα της Ζωής Μπούζα, στις 27.05.2023,
στο υστερόγραφό της συμπληρώνει:
«Έγραψα σήμερα για τις γάτες , γιατί με ξύπνησαν αξημέρωτα.
Σκέφτηκα πως πεινάνε και βγήκα έξω. Πάγωσα λίγο, αλλά είδα και την ανατολή του ήλιου...».

Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ακουσε με. Designed by John Tsipas