ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ

Να σας συστηθώ. 
Είμαι η Βράντζα Άννα που έως τώρα με ξέρετε όλοι 
ως την διαχειρίστρια της αγαπημένης μου σελίδας 
"Άκουσε με...".
Είμαι γεννημένη το 1962 από δύο υπέροχους γονείς 
και έχω μια αξιολάτρευτη κόρη.
Είμαι συνταξιούχος του Δημοσίου από τον Τομέα της Υγείας.
Ανέκαθεν αισθάνομαι έντονα την ανάγκη της επικοινωνίας. 
Επειδή οι συγκυρίες της ζωής ήταν 
και εξακολουθούν να είναι τέτοιες, 
έχω επιλέξει τον δικό μου τρόπο 
να κοινωνώ με τους ανθρώπους αυτά που θέλω να πω, 
αυτά που σκέπτομαι και θαυμάζω.
Έτσι, το 2013, 
ξεκίνησα με την διαχείριση της αγαπημένης μου σελίδας https://www.facebook.com/akouzeme/
και στη συνέχεια επειδή αγαπώ την μουσική, 
δημιούργησα το δικό μου κανάλι στο YouTouBe, 
ομώνυμο του τίτλου της σελίδας. 
Αλλά, δεν σταμάτησα εδώ. 
Το μέσα μου αναζητούσε και άλλους τρόπους έκφρασης. 
Αυτή η αναζήτηση με οδηγεί στη δημιουργία 
άλλων τριών σελίδων όπως, 
Ελπίζω, να καλύπτω τα ενδιαφέροντα του κοινού. 
Προτίμησα δε να δώσω στο Blog μου 
τον τίτλο της αγαπημένης μου σελίδας 
και με τα στοιχεία της να ξεκινήσω. 
Την αφιερώνω σε όλους εσάς, 
τους 16.000 περίπου φίλους της, 
ενεργούς και μη, 
διότι μου έχετε δώσει όμορφα συναισθήματα 
όλα αυτά τα χρόνια. 
Ελπίζω να σταθώ αντάξια σας μέσα από αυτό.

2 σχόλια :

  1. Μόνο μια ευαίσθητη ψυχή , είναι ικανή να δηλώσει και να αποτυπώσει ,τις σκέψεις της , να αφήσει το αποτύπωμά της και να ανέλθει στις κορυφές ,που φαντάζουν ίσως και δύσκολες , μα με υπομονή και επιμονή ,καταφέρουμε τις αναβάσεις της ψυχής μας , με σεβασμό και δέος ,στο μοναδικό εργαλείο μας ,την πέννα μας και τις καταθέσεις της , μέσω ημών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι κάνουμε με πάθος,αυτό εισπράττεται αμέσως, από αυτούς που έχουν πάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © Ακουσε με. Designed by John Tsipas