Μια φωτογραφία που μιλά από μόνη της (videos)

 Μια φωτογραφία που μιλά από μόνη της.

Τη γνωρίσαμε όλοι μέσα από τα Social Media.
Πάντα όμως επίκαιρη 
για τον Μοναδικό Λόγο που στα στόματα όλων μας μπαίνει, 
γιατί η είσοδος είναι ελεύθερη, 
η αγκαλιά και η καρδιά μας,
 και δεν είναι άλλη από τη σπουδαιότερη Μητέρα όλων, 
την Παναγιά μας!

Η γυναίκα που κρατάει αγκαλιά τη Μητέρα όλων 
Είναι λένε Αξιωματικίνα του Σέρβικου Στρατού!
Από μια χώρα που δοκιμάστηκε όσο λίγες 
και έχει νωπές ακόμα τις μνήμες 
από την βάρβαρη επίθεση του Ν.Α.Τ.Ο., 
στην ίδια της την καρδιά.

Παραδειγματισμός σε κάποιες εδώ προοδευτικές «κυρίες», 
που ενοχλούνται από τις Άγιες εικόνες στα Δημόσια γραφεία 
και θέλουν να τις πετούν στα σκουπίδια.
Δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα. 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, 
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος.
                                                                                            
Το τραγούδι «Παρακαλώ την Παναγιά» ή «Όνειρο μιας κόρης» είναι πανελλήνια γνωστό σε διάφορες μικρές παραλλαγές αλλά η προέλευσή του είναι από τη Κύπρο.
Σώζεται μαζί με «το τραγούδι του κλήδονα» και άλλα κυπριακά παραδοσιακά τραγούδια στο χειρόγραφο 1203 που φυλάσσεται στο μοναστήρι των Ιβήρων, στο Άγιον Όρος.
Είναι και αυτό μεσαιωνικό τραγούδι και το βρίσκουμε στο δίσκο
του Ensemble Renaissance - Marco Polo - The Journey
και ονομάζεται τραγούδι των κοριτσιών της Κύπρου
γιατί είναι γυναικείος σκοπός.
Δεν ηχογραφήθηκε ποτέ από κανένα τραγουδιστή στη Κύπρο. Παρακαλώ την Παναγιάν και προσκυνώ την Πόλιν Να μου χαρίσει τα κλειδιά να μπω μεσ' το περβόλιν Να κόψω μήλα κόκκινα να πιω νερό δροσάτον Να γύρω να αποκοιμηθώ σε μια μηλιά πουκάτω Να ππέφτουν τ’ άνθη πάνω μου τα μήλα στην ποδιά μου Και τα χρυσά τραντάφυλλα τριγύρω στα μαλλιά μου. Και στη κυπριακή διάλεκτο Παρακαλώ την Παναγιάν τζιαί προσσυνώ την Πόλιν Να μου χαρίσει τα κλειδκιά να μπω μεσ' στο περβόλιν Να κόψω μήλα κότσινα, να πκιω νερό δροσάτον Να γύρω να ποτζοιμηθώ σε μια μηλιάν πουκάτω Να ππέφτουν τ΄'αθη πάνω μου τα μήλα στη ποδκιά μου Τζιαί τα γρουσά τραντάφυλλα τριγύρου στα μαλλιά μου.


Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ακουσε με. Designed by John Tsipas