Να ξανάρθουν οι ταπεινοί λειτουργοί της Ιερωσύνης...



Να ξανάρθουν 
οι ταπεινοί λειτουργοί της Ιερωσύνης...

Αυτή η εικόνα μίλησε στην καρδιά και τη συνείδησή μου.

Ευχαριστώ τη φίλη της σελίδας μου 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=498349165659104&set=pb.100064520749273.-2207520000.&type=3, που μου έκανε γνωστή την ταυτότητα της φωτογραφίας. 

"Είναι ο παπά_Γιάννης Κωβαίος. Δεν ζει πια. 
Ήταν Ιερέας στο Χωριό μου Αρκεσίνη Αμοργού", 
θα γράψει σε σχόλιό της.

Μια άλλη φίλη θα γράψει, μεταξύ άλλων:

"Θυμάμαι, τον παπά Γιάννη στο νησί μου, που ερχόταν μεσάνυχτα στα σπίτια μας και άφηνε στο κατώφλι διάφορα φαγώσιμα, μακαρόνια, ρύζια, τυριά, αλεύρι κλπ. Κι όλα αυτά από το παγκάρι της εκκλησίας, από τα δικά του τυχερά από τους αγιασμούς, τρισάγια, δεν ήταν μισθωτός, αλλά δεν τα παρακρατούσε για τον εαυτό του."
"Είναι ο παπά_Γιάννης Κωβαίος. Δεν ζει πια. 
Ήταν Ιερέας στο Χωριό μου Αρκεσίνη Αμοργού"

Δεν είναι ο μόνος. 
Δυστυχώς όμως, είναι πολύ λίγοι. 
Ας μιμηθούν το Θεάρεστο αυτό έργο τους 
περισσότεροι Ιερείς...

Ας είναι αιωνία η μνήμη του. 



Δημοσίευση σχολίου

Copyright © Ακουσε με. Designed by John Tsipas